Piotr Bucki

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Strateg, researcher i badacz trendów oddany ideii copyleft i kulturze remiksu

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing

Jestem strategiem, researcherem i badaczem trendów oddanym ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywam realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzę strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.

Jestem zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzę w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze do osiągnięcia mierzalnych celów. I myślę, że nie ma skuteczniejszej metody działania niż… po prostu działać.

Jestem certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trener kompetencji społecznych. Tworzę autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzę szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuję się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej opartych na psychologii poznawczej.

Jako wykładowca i opiekun merytoryczny współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komputerowych oraz Uniwersytetem Gdańskim. Jako doradca jestem związany z Inkubatorem Starter oraz Strefą Startup PPNT i Exea Smart Space.

 

Piotr is an architect who does not design, academic teacher who does not fit schemes, communication fanatic addicted to analyses and social psychologist always looking for WHY? He considers himself a modern day Hermes – a researcher who combines different inspirations to come up with new solutions. He collects ideas and merge them into new ones. And he loves to build it all on solid neuroscientific base.

As a freelance consultant, Piotr works with companies big and small, local and global, offering them support and a bit of a struggles with communication strategies. He also teaches and train in a wide range of communication related areas. Marketing, PR, Branding, UX, Copywriting – name it and he will gather data, analyse and come up with tools & stories to support your project.

Piotr works mainly in Marketing and R&D but he also teaches at 3 different universities.He worked with Maleman and Dolce Vita lifestyle magazines. His main areas of interest are – UX, visual communication, PR and Marketing strategies. Piotr is an early adopter surrounded by amazing mavens. In his work Piotr uses all the tools possible to come up with the most precise consumer insights. He loves to discover zeitgeists and personas.He has also translated numerous books on psychology, self-help and therapy.